30 stycznia 2017

Good hair day przez cały czas! - pomarańczowe trio idealne


Good hair day (GHD) to według mnie po prostu "włosy idealne", czyli takie, które są:
  • dociążone, ale nie przeciążone
  • nawilżone, ale nie przewilżone
  • zachowują równowagę: nie są ani suche ani tłuste
  • są gładkie, sypkie, śliskie i błyszczące
  • nie są spuszone
  • nawet po przeczesaniu palcami, świetnie się prezentują (nie trzeba na nie nic nakładać ani nic z nimi robić)
 
 
Na początku włosomaniactwa nie pomyślałabym nawet, że włosy mogą "mieć dobry dzień". Podczas tych kilku lat świadomej pielęgnacji, GHD towarzyszył mi kilka razy (były to pojedyncze dni). Nie było kosmetyku, półproduktu, czy mieszanki, która zapewniłaby mi idealne włosy przez cały czas. Raz podziałała żelatyna, a kolejnym razem dała całkiem inny efekt. Sprawdzone kosmetyki dawały znośne efekty, ale to wciąż nie było TO. Keratynowe prostowanie zapewniło mi GHD, ale tylko krótko po. Kiedy dba się o włosy tak długo, z czasem pragnie się, aby "Bad hair day" i "Good hair day" zamieniły się częstotliwością wypadania, tj. GHD na co dzień, a BHD sporadycznie, a najlepiej nigdy. ;]
 
W końcu się udało! Co jakiś czas zmieniam zestaw kosmetyków do włosów, ale zanim upewniłam się, że to zasługa dokładnie tego, musiało upłynąć trochę czasu. Teraz jednak jestem całkowicie przekonana, że Good hair day (a właściwie, to "Good hair all the time" :D) uzyskałam dzięki tym produktom:


  • Balea - odżywka do włosów suchych i zniszczonych z kokosem i brzoskwinią (jeżeli miałabym zabrać ze sobą tylko 1 kosmetyk, to wybrałabym właśnie ją, ponieważ sama sprawia, że włosy mają GHD ;] - idealna opcja na co dzień)
  • Balea - kuracja do włosów suchych i zniszczonych z kokosem i brzoskwinią
  • Gliss Kur -  odżywka do włosów b/s
  • (dodatkowo - brak na zdjęciu) olej (w moim przypadku jest to mieszanka kilku różnych albo olej konopny, makadamia lub taki, który aktualnie używam)
 
Jak to wygląda krok po kroku?
  1.   Na lekko zwilżone włosy nakładam olej na ok. 2h.
  2.   Myję 2 razy odżywką Balea.
  3.   Na 25-45 minut nakładam kurację Balea.
  4.   Odsączam włosy w papierowy ręcznik i spryskuję je Gliss Kurem.
Właściwie to wystarczyłby krok nr 2, czyli sama odżywka, ale kiedy chcę dociążyć wszystkie odstające włoski, stosuję się do wszystkich kroków.
 
Jakie macie sposoby na swój "dobry włosowy dzień"? Czy może nadal jesteście w fazie poszukiwań?
___________________________________________
 
A na koniec coś dla tych najbardziej wytrwałych! ;] Zrobiłam zapas odżywek Balea i jedną podaruję którejś z Was (dokładnie tę ze zdjęcia). ;] Wystarczy, że w komentarzu pod postem napiszesz "chcę". W następnym poście (najprawdopodobniej pod koniec tygodnia) podam nazwę zwyciężczyni.

Buziaki,

19 komentarzy:

  1. ładne włosy, miałam też szampon z tej serii Balea i też był ok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Asiu, masz ciekawy kolor włosów,zazdroszczę po cichu:) Takiej kuracji nigdzie nie widziałam, muszę zaraz poszukać informacji.
    No i oczywiście..Chcę! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem jeszcze nadal w fazie poszukiwań. Oczywiście chcę!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spodziewałabym się, że to właśnie Balea tak się spiszę :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wciąż szukam i jak na razie nie umiem znaleźć sposobu na chociażby krótkotrwałe GHD:P Śliczne włosy, oby się takie utrzymały jak najdłużej, a najlepiej zawsze:)
    Chcę! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie mogę się zabrać za mycie odżywkami. Muszę się przełamać i zobaczyć czy włosy będą lepiej wyglądały, bo jest z nimi co raz gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne masz włosy, u mnie niestety ciągle bad hair day ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie mialam good hair day :(
    Moje wlosy sa wybredne :P
    Tej marki nie mialam okazji wyprobowac i oczywiscie ... CHCE :)
    Pozdrawiam , Malwa

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli ta odżywka Gliss Kura ma moc wygładzania odstających włosków to ją chcę :D Napiszesz o niej coś więcej?
    Kosmetyki Balea mam zamiar niedługo wypróbować, więc będę miała na uwadze te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe te kosmetyki. Nie wiedziałam, że istnieje taki Gliss Kur. Pamiętam, że kiedyś korzystałam z podobnego i włosy świetnie się rozczesywały, ale ta odżywka bs została wycofana i strasznie ubolewałam. Muszę poszukać tej, możę po prostu opakowanie zmienili? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie przeżyło wiele podróży ;] więc może nie być do końca widać. W każdym razie tego Gliss Kura kupiłam w Czechach w wersji limitowanej. Nie sprawdzałam, czy jest w Polsce, ale jeśli nie to będę musiała zobaczyć, czy w Czechach jakaś nie została.

      Usuń
  11. Dokładnie tak samo to u mnie wyglądało. Ciągły GHD towarzyszył mi tylko, gdy miałam keratynowe prostowanie włosów. Teraz, po kilku latach włosy są w znacznie lepszym stanie, ale zmieniłam też podejście do ich pielęgnacji. Częściej sięgam po kosmetyki proteinowe i nawilżające, dzięki czemu udało mi się zadbać o równowagę PEH :)
    No i oczywiście chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo bym chciałą coś z Balei, moje końcówki są suche- czekam aż włosy podrosną i je obetne :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnię zaopatrzę się w taki zestaw :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz ładne włosy ;)

    https://sk-artist.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Włosy wyglądają cudownie ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...