8 stycznia 2017

Oczekiwania vs. rzeczywistość (Zaful, BornPrettyStore i BangGood)

Ostatnio pozamawiałam wiele rzeczy przez Internet, głównie prezenty dla bliskich, ale wśród tych, które warto byłoby pokazać tutaj, znalazły się 3 paczki z rzeczami, które się u mnie nie zmarnują. ;] W dzisiejszym poście zobaczycie to, jak i czy zdjęcia różnią się od tego, co naprawdę trafia w nasze ręce. ;]



Na początek ubrania (od razu zdradzę, że tutaj czekały mnie największe niespodzianki), następnie biżuteria, a pod koniec coś do domu. ;]



Posiada 2 kieszenie, kaptur (właśnie dlatego ją wybrałam ;]), trójkątne rozcięcie z tyłu oraz ma możliwość wiązania. Byłabym zachwycona, ponieważ nie różni się od tego, co widnieje na zdjęciach, tylko że zamawiałam kolor czarny, a dostałam granat... Przeglądając zdjęcia pomyślałam, że może używają innego światła, ale teraz widzę, że to musi być jakiś błąd... i ten zapach... możecie sobie wyobrazić, kiedy pomnożycie to, jak pachnie w sklepie chińskim, razy milion... Niemniej jednak, wizualnie prezentuje się rewelacyjnie, a po praniu świetna na niejedną okazję. ;P

Nie byłabym sobą, gdybym nie wybrała również jakiejś sukienki. Padło na :


...która okazała się za duża, pachniała dokładnie jak narzutka i różniła się kolorem oraz długością (sięga mi za kolano, chociaż opis twierdzi, że to mini :P). Czuję, że babcia krawcowa dostanie wkrótce zlecenie, ponieważ podoba mi się wizualnie (szczególnie wycięcia na plecach), a wtedy chętnie pokażę ją Wam jeszcze raz.
Biżuteria również od Zaful, czyli bransoletka na kostkę (jeszcze trochę poczeka ;]) oraz spinka do włosów ze znakiem nieskończoności (która wkrótce znowu się pojawi):


Ta część zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie, ponieważ zarówno bransoletka, jak i spinka okazały się dokładnie takie jak na zdjęciach i w 100% spełniły moje oczekiwania. ;]
Przedłużana bransoletka z pierścionkiem oraz nietypowa bransoletka na rękę, którą zakładamy poniżej ramienia, tym razem od BornPrettyStore


Następnie coś, na co czekałam z niecierpliwością, czyli chokery!

podwójny z cyrkoniami, w serduszka, podwójny ze złotym

Mój ulubiony to zdecydowanie ten z lewej. :)

Na sam koniec coś do domu, czyli:


...poszewka z kotem, portmonetka z kotem oraz klamerki do zdjęć (mam pewien pomysł na ich wykorzystanie ;]) od BangGood,  słabo widoczna (ale tylko na zdjęciu) buteleczka ze świecącą w ciemności farbą (Powinna świecić na niebiesko, ale najwidoczniej dostałam inny kolor, jednak nie narzekam. ;] Obudziłam dzisiaj w sobie artystkę i zmalowałam coś na suficie. :D Jak będę miała lepszy sprzęt, który zrobi zdjęcie w ciemności to na pewno umieszczę moje malowidło na blogu.) oraz pudełko, które ma pomóc utrzymać porządek w torebce (Myślałam, że będzie większe, ale ta siateczkowa kieszonka jest idealna do słuchawek! Tak! Niepoplątane słuchawki w torebce istnieją! :D) od BornPrettyStore.

Tutaj nie było takich niespodzianek.

Podsumowując, wszystkich niedoskonałości można się pozbyć. ;] Gdyby nie moja babcia krawcowa, nie ryzykowałabym z zamawianiem ubrań przez Internet. (Jednak w większości przypadków - poza Azją - dostaję wybrane rozmiary.) Poza czasem oczekiwania (Wszystkie przesyłki szły do mnie od miesiąca wzwyż.) jestem zadowolona z zawartości.

Co do samego zamawiania, to każdemu polecam biżuterię, która nie dosyć, że kosztuje grosze, to jeszcze trafia do nas w takiej postaci, jaka widnieje na zdjęciu.

____________________________

Kochani! Przez następne 2 tygodnie będę ciężko pracować na uczelni, bo SESJA... ;( Dlatego kolejny post pojawi się dopiero w sobotę za 2 tygodnie... Z drugiej strony dzięki przyspieszonym egzaminom szybciej wrócę, i to na dobre. ;]
____________________________

Buziaki,

Zaful Instagram
Zaful Facebook

20 komentarzy:

  1. Nigdy już nie zamówie nic do ubrania z tych sklepów . Ubrania to totalna porażka zawsze produkt różni się ze zdjęciem i opisem :) Ale za to biżuteria , gadżety czy pędzle do makijażu są naprawdę świetne i dużo tańsze .
    Obserwuję blog i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest bardzo ładna, zarówno kolor jak i fason ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile cudowności! Sukienka jest śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Serduszka super :) Ja z zaful zamówiłam sobie sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na Zaful jeszcze się nie zawiodłam :) pozdrawiam serdecznie :) woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba ostatnie gadżety mi się najbardziej podobają :D

    loveanimalsi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne rzeczy zamówiłaś, szczególnie podoba mi się biżuteria:)

    OdpowiedzUsuń
  8. I właśnie dlatego nie zamawiam ubrać zza granicy, wolę wspierać polskie second handy jeśli chodzi o tanie zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja bardzo lubię takie sklepy, często trafiam na perełki :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu sprawić sobie chokera :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, na pewno będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne ozdoby i świetne ciuszki! <3 OBSERWUJE :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ta sukienka, ma ciekawe wycięcia. Z biżuterią bym uważała, bo może poczarnieć :/ Mi tak się stało na weselu jak była, miałam całą czarną szyję. Nie zmienia to jednak faktu, że kupiłam raz na alie identyczny naszyjnik, jaki był swego czasu w h&m, z tymże w h&m kosztował on 49zł a ja na alie zapłaciłam 2$ :D Wkurza mnie czasami wysyłka, że trwa to tak długo, ale jak cieszy jak w końcu przyjdzie- jakby Gwiazdka trwała cały rok :D

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...