11 marca 2017

Pędzel Sigma DIY (za darmo zamiast za 60 zł!)


Ostatnio zamarzył mi się pędzel do kresek firmy Sigma, jednak kosztuje on aż 60 zł... co dla studentki nie jest idealnym rozwiązaniem, ale od czego jest nasz umysł?

Postanowiłam zrobić pożytek z pędzli, które nie odpowiadały mi kształtem i po prostu sprawić, żeby wyglądały tak, jak te drogie. 

Potrzebujemy:

  • pędzel
  • młotek (w przypadku okrągłego pędzla)
  • nożyczki




(Jeżeli mamy spłaszczony pędzel od początku, pomijamy tę czynność.)

Jeżeli nie, to "formujemy" pędzel, uderzając młotkiem w końcówkę metalowej części.



Następnie przycinamy pędzel do pożądanego kształtu nożyczkami. Niestety przesadziłam z przycinaniem, ponieważ po każdym milimetrze próbowałam "ulepszyć" efekt końcowy docinając kolejne milimetry, dlatego kształt nie wyszedł idealny, jednak w praktyce robi piękne kreski.

Przypomniałam sobie o nielubianym pędzelku, który dostajemy w gratisie z eyelinerem żelowym Maybelline (Eye Studio, Lasting Drama Gel Liner). Mogłam tutaj pominąć etap z młotkiem i od razu przejść do przycinania. Poza nożyczkami użyłam także żyletki do zwężenia pędzelka w celu robienia cieńszych kresek.

Efekt końcowy:


___________________________________________

Odżywkę Balea z poprzedniego posta otrzyma:

Wioleta Sadowska (awiola)

Serdecznie gratuluję i proszę o adres do wysyłki na onyxhiaeth@gmail.com, a pozostałym życzę powodzenia następnym razem.
___________________________________________

Już wkrótce kolejne rozdanie, ponieważ wracam do regularnego pisania. W ciągu ostatniego miesiąca musiałam stawić czoło wielu sprawom. Czekały mnie przeprowadzki, mnóstwo papierkowej roboty, sprawy rodzinne i inne problemy. Jednak teraz będę miała wystarczająco dużo czasu na prowadzenie bloga. ;]

________________________________________________________

Buziaki,

25 komentarzy:

  1. ciekawy ciekawy, ale myślę, że lepiej nawet kupić tani eyeliner z fajnym pędzelkiem :), a najlepsze są te takie jak pisaki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie powiem ciekawe rozwiązanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. No proszę jaki fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy i łatwy sposób na wykonanie swojego autorskiego pędzelka :) Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł. Muszę spróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli ma się zdolności, to warto próbować. Ja jednak muszę pozostać przy gotowcach XD

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegansio! Uwielbiam diy, a z takim się jeszcze nigdy nie spotkałam! Mega kreatywny pomysł :) Mojej Siostrze się spodoba, pewnie chętnie namaluje coś ładnego tym pędzlem ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł i na pewno warto jak budżet nie pozwala na szalone kosmetyczne wydatki. :) Jak widać student zawsze sobie poradzi, potrzeba matką wynalazków! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Raczej starałabym się podziałać bez młotka ;-) Znając moje szczęście, trafiłby nie tam, gdzie powinien ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam DIY i Twój pomysł jest świetny! :) Również przycinam niektóre pędzle dostosowując je do moich potrzeb :)

    + dodaje do obserwowanych :)
    Zachęcam również do obserwacji mojego bloga :)


    http://zanett01.blogspot.co.uk/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł, jestem ciekawa efektu jaki uzyskujesz ty pędzelkiem.

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie <3 KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW, nie wierzę- genialny pomysł! :D
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, że zaskoczyłaś mnie swoją pomysłowością! Idealny sposób na poprawienie nielubianego pędzelka, chyba "poznęcam" się nad kilkoma sztukami i zobaczę co z tego wyjdzie :D Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  14. Tytuł intrygujący, pomysł w sumie też. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł, :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TU ? Dzięki! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. haha dobre :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam;* odwdzięczam się za każdą obserwację ;D

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...