25 kwietnia 2017

LashVolution - serum pobudzające wzrost rzęs (po 3. miesiącach stosowania + efekty)




Produkt zawiera mnóstwo naturalnych składników, takich jak np. niacyna, ekstrakt z pokrzywy, ekstrakt z rumianku, wyciąg z zielonej herbaty, ekstrakt z kamelii japońskiej, gliceryna, które powodują wzmocnienie, uniesienie i przyspieszenie wzrostu rzęs.




Opakowanie i aplikacja


Serum znajduje się w plastikowym opakowaniu z małym, precyzyjnym pędzelkiem, dzięki któremu z łatwością nałożymy produkt.


Cena i dostępność


Ceny zaczynają się od 29,99 zł (niestacjonarnie) za 3 ml opakowanie. Kupimy je zarówno stacjonarnie np. w Rossmannie oraz przez Internet np.  na Znamlek.



Efekty





Po ok. trzymiesięcznej kuracji i stosowaniu zgodnie z zaleceniami producenta według "miarki", rzęsy urosły jakiś milimetr. W praktyce Hania* twierdzi, że stały się bardziej uniesione i podkręcone, a po pomalowaniu wydają się znacznie dłuższe niż przed rozpoczęciem kuracji. Jednak nie uzyskała ona tak spektakularnych efektów jak inne dziewczyny, ale mówiła, że pomimo nakładania produktu tylko na górne rzęsy (zgodnie z instrukcją) przed snem, po położeniu się spać czuła, jak serum spływa na dolne, co po kilku miesiącach spowodowało, że to właśnie dolne rzęsy urosły jak szalone.

Zauważyła także znaczne zmniejszone wypadanie rzęs. Stały się grubsze, mocniejsze i bardziej lśniące.

Odżywka nie podrażniła ani nie wywołała pieczenia na skórze.


Znacie ten produkt? Stosowałyście?


Buziaki,


*Serum stosowała przyjaciółka.

25 komentarzy:

  1. też używam tego serum i również widzę efekty

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają jakby było ich więcej, a nie były dłuższe :-) ale efekt jest. Ja chyba muszę powtórzyć kuracje long4lashes, bo efekty tez zdecydowanie były widoczne gołym okiem

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy produkt, milimetr to zawsze coś, chyba mnie zachęciłaś do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają na o wiele mocniejsze i grubsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam , ale efekt jest bardzo widoczny i jestem przekonana do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego jeszcze nie używałam, ale mogę potwierdzić działanie Revitalash :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiaj dotarło do mnie to serum. Liczę, że da oszałamiające efekty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam kosmetyki które mają w sobie wiele naturalnych składników

    OdpowiedzUsuń
  9. znam produkt ale nie osobiście; D

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten produkt ale ja nie jestem fanką takich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam i chętnie poznam, pomimo sceptycznego nastawienia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Super efekt. Ja właśnie szukam czegoś takiego. A nie wiem czy ma w składzie bimatoporost?
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niedługo zabieram się za testy, jestem ciekawa jak u mnie się sprawdzi!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie nie ma wielkiego wow.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba muszę po te serum sięgnąć ;) Podoba mi się efekt ;]

    OdpowiedzUsuń
  16. Grunt, że jest jakikolwiek efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moze duzo dluzsze nie sa, ale na zdjeciu widac , ze sa zdecydowanie bardziej geste! Ladnie to wyglada! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie efekty były bardzo widoczne niestety jednak przez krótki okres czasu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Efekty widać jak na dłoni. Ciekawa jestem, czy miałaś kiedyś kontakt z olejkiem rycynowym i czy masz porównanie pomiędzy takimi typowo kosmetycznymi produktami a olejkiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama używałam olejku rycynowego zarówno do rzęs, jak i do włosów, ale porównania nie robiłam ani ja, ani moja przyjaciółka. ;]

      Usuń
  20. Nie stosowałam tego kosmetyku, ale widać że daje ładne efekty :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. such a lovely Review
    the result is amazing.

    with love your AMELY ROSE

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam, ale .. jestem w szoku! Chętnie przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Very nice photos, my dear;)

    I love that result a lot and will follow your blog now;)

    Hugs from Germany;)
    Isa

    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...