19 kwietnia 2017

Regenerum Szampon i serum/maska do włosów + ROZDANIE

Tak jak obiecałam - kolejny post - a więc pora na trochę więcej słów o pewnych 2 kosmetykach, a już pod koniec posta, czeka taki sam zestaw + bonus do wygrania. ;]



Opakowanie i zapach


Obydwa produkty znajdują się w plastikowej tubce, (szampon 150 ml i serum 125 ml).

Pachną, według mnie, chemicznie, zapach ten nie trafił kompletnie w moje gusta.

Cena i dostępność


Możemy je kupić w aptekach, a nawet w Rossmannie za 19,99 zł. Natomiast zamawiając przez Internet, cena jest prawie 2 razy niższa i zaczyna się już od 11 zł z groszami.

Działanie




Szampon:


Zawiera silikony, dlatego może obciążyć włosy. 

Niestety, właśnie ze względu na silikony, oczyszczenie włosów jest praktycznie niemożliwe... Włosy po nim stają się niedomyte. Zdecydowanie nie nadaje się do codziennego mycia. Wydaje mi się, że mógłby sprawdzić się jedynie na włosach, które są bardzo zniszczone i które naprawdę ciężko jest obciążyć.




Serum:


Ze względu na silikony w składzie, może obciążyć delikatne i cienkie włosy.

Jeśli chodzi o moje włosy, to bardzo pozytywnie się zaskoczyłam jeśli chodzi o wygładzenie. W przeciwieństwie do szamponu, jestem zachwycona jej działaniem i odkąd pierwszy raz tak pozytywnie mnie zaskoczyła, używam jej po każdym myciu (nakładam od ucha w dół, rozczesuję mokre włosy i zostawiam na min. 25 minut).  Po zostawieniu na ok. pół godziny, moje włosy zostały dociążone i wyprostowane. Nie przypominam sobie o żadnej innej masce o tak silnym działaniu wygładzającym.




Wzięłam drugi, identyczny szampon i serum do włosów dla Was (+ dodatkowo 1 serum do twarzy), dlatego na koniec część, na którą pewnie wiele z Was czekało, czyli rozdanie! A w nim do wygrania:

  1. Regenerum - regeneracyjne serum do twarzy
  2. Regenerum - regeneracyjny szampon do włosów
  3. Regenerum - regeneracyjne serum do włosów



Zasady są proste, należy wypełnić ankietę (punkty z gwiazdką są obowiązkowe) i na początku maja sprawdzić, czy to Ty jesteś wybraną osobą. ;] (wyniki pojawią się do 7 dni po zakończeniu)



Powodzenia!


Buziaki,



Regulamin rozdania:
  1. Organizatorem i sponsorem rozdania jestem ja, właścicielka bloga http://capigliatura.blogspot.com/.
  2. Zwycięzca zostanie wyłoniony drogą losową.
  3. Rozdanie trwa od 19.04.2017r. do 30.04.2017r. do godziny 23:59.
  4. Nagrodą jest zestaw kosmetyków.
  5. Każdy uczestnik biorący udział w rozdaniu akceptuje regulamin.
  6. W konkursie udział wziąć może każdy, jednak wymagana jest zgoda rodzica/opiekuna w wypadku osób niepełnoletnich.
  7. Zastrzegam sobie prawo do ponownego losowania zwycięzcy, gdy osoba, która wygrała nie zgłosi się w ciągu 3 dni (72 godzin) od ogłoszenia wyników.
  8. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni od jego zakończenia. Wysyłka nastąpi w ciągu 7 dni od otrzymania adresu od zwycięzcy.
  9. Wysyłka tylko na terenie Polski. Jeżeli osoba z zagranicy zechce wziąć udział, będzie musiała pokryć koszty przesyłki.
  10. Osoby które znikną z listy obserwatorów lub/i przestaną lubić fanpage bloga na Facebook'u po zakończeniu rozdania, nie będą mogły brać udziału w kolejnych.
  11. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz.U. z 2004 roku Nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

29 komentarzy:

  1. Byłam bardzo ciekawa jak regenerum działa na włosy, do tej pory stosowałam tylko na rzęsy i efekt był świetny. Chyba skuszę się na serum, ponieważ wciąż szukam kosmetyku, który da mi dobry efekt wygładzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tych produktów, ale boję się, że za bardzo by mi obciążyły włosy - mam cienkie i delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbowałabym tą serię a szczególnie serum do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłosiłam się do konkursu :) Jak dla mnie najlepiej oczyszczająco działa czarne mydło A z Regenerum żadnego produktu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele dobrego słyszałam o tych produktach, jednak jeszcze ich nie używałam. Piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam żadnego produktu z Regenerum, ale dzisiaj nie spróbuję swojego szczęścia. Powodzenia uczestnikom ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam nic z tych produktów nigdy, ale jestem ciekawa tego serum, wydaje się być dla moich włosów idealne :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tych produktach jednak nigdy ich nie używałam, jednak słyszałam o ich dobrym działaniu :)
    www.moda-eny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo chętnie wypróbowałabym produkty Regenerum :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z przyjemnością dołączamy do obserwatorów i bierzemy udział w zabawie. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  11. Póki co moje włosy nic nie potrzebują , są w bardzo dobrym stanie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely blog. ♥
    Would you like to follow each other?
    Just follow me, I follow back. :*

    xoxo
    Selly
    from SellysSecrets || Instagram

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś korzystałam z Regenerum do paznokci i coś tam zadziałał :) Masz śliczne długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajne rozdanie, życzę wszystkim powodzenia!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam jeszcze tych produktów. Teraz używam jedwabiu hydrolizowanego i jestem z niego bardzo zadowolona <3
    Masz piękne włosy :D
    Zapraszam https://natalie-forever.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałyśmy nic tej marki ;) Ciekawe jak sprawdziłoby się serum na naszych buźkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio Regenerum zrobiło się bardzo popularne :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam serum do twarzy i właśnie piszę o nim post ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. używałam Regenerum do rzęs i było zero poprawy:(
    Mam bardzo delikatne włosy więc te produkty nie są raczej dla mnie.
    Pozdrawiam
    body-and-hair-girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Stosowałam Regenerum odżywkę do włosów i nie byłam zbytnio zadowolona ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używam regenerum, ale jeśli będę potrzebowała regeneracji włosów z pewnoscia siegne po ten produkt:)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...