8 kwietnia 2017

ROSSMANN PROMOCJA -49%, LOT SAMOLOTEM za 12 zł, maska PROSTUJĄCA włosy i... czyli sezonowe odkrycia! LINKOWE PARTY!


Ponieważ w moim obecnym miejscu zamieszkania mieszkańcy nie znają definicji słowa "impreza", postanowiłam zorganizować własną! A dokładniej to LINKOWE PARTY! Pomyślałam o tym, że z tej serii wszyscy skorzystamy!

Zasady są proste:


  1. Przy okazji każdych "SEZONOWYCH ODKRYĆ" będą pojawiały się ciekawostki w każdej z 4 kategorii: uroda, zdrowie, moda i podróże.
  2. Pod koniec posta jest miejsce, w którym możesz umieścić dowolny link - Opublikowałaś/eś ostatnio ciekawy post z kategorii zdrowie? (np. świetny program treningowy lub zdrowy przepis) A może przeczytałaś/eś niezwykły post o podróżowaniu? Jeżeli myślisz, że Twój link kogoś zainteresuje, to śmiało możesz go tutaj umieścić. ;]
  3. Możesz umieścić kolejny link (o ile każdy z nich jest NAPRAWDĘ wart przeczytania), JEŚLI wykonasz 1 wybraną przez siebie czynność więcej (2 linki - 2 czynności itd.) np. obserwacja bloga na Bloggerze, Instagramie, Facebooku lub YouTube, dodanie banera. (przykład: Chcesz dodać 3 ciekawe linki? czyli 1. gratis, 2. za dołączenie do stałych obserwatorów i 3. za polubienie na Facebooku).

URODA


Maska do włosów Regenerum, do której przekonałam się 2. dnia po myciu (pierwszego spuszyła moje włosy i chciałam się jej jak najszybciej pozbyć), ponieważ właśnie wtedy pokazała swoją prawdziwą "moc": włosy były dociążone, lśniące, wygładzone, wyprostowane i po prostu "ogarnięte". ;] Więcej o niej już niedługo, a warto wyczekiwać posta, ponieważ jedna osoba dostanie taką samą w ramach rozdania.

ZDROWIE



Warzywo idealne, czyli SZPINAK! Nie wierzę, że wcześniej nie dałam mu szansy, ale w przeszłości byłam negatywnie nastawiona, ponieważ zawsze czekałam z niecierpliwością na ser i szynkę lub pieczarki w drobiowej roladzie, a po przekrojeniu był to ciepły szpinak, którego nigdy nie chciałam... Jednak na zimno, a w szczególności w koktajlu owocowym komponuje się idealnie. ;] Nie wspomnę o tym, że nigdy nie zaszkodzi naszej sylwetce, ponieważ praktycznie nie musimy liczyć tych kilku kalorii.

MODA/ZAKUPY



Miały być weekendy zniżek (minęły, więc nie dzisiaj :P), ale będzie o promocji -49% w Rossmannie, która wypada 2 razy w roku. Tym razem możemy liczyć na trochę wyższą zniżkę, bo 55%, jeśli po 10. kwietnia (wtedy pojawia się taka możliwość), pobierzemy aplikację  i kupimy min. 3 produkty (startuje "Klub Rossmann").

W tym roku nie będzie podziału na kategorie, tylko w dniach od 20. do 28. kwietnia będzie można zakupić dowolny produkt do makijażu za połowę ceny.

A dla niecierpliwych, przedwczoraj ruszyła promocja -50% na kolorówkę w Super-Pharm dla posiadaczy karty Lifestyle. (do 12. kwietnia)

PODRÓŻE


Tak, lecę samolotem za 12 zł! (To nie jest wpis sponsorowany :P) Na stronie Fly4free.pl po kilka razy dziennie pojawiają się bardzo tanie opcje lotów po całym świecie i tak się akurat złożyło, że po świętach wybieram się do Warszawy, a ostatnio pojawiły się tanie loty do Warszawy z: Katowic, Wrocławia i Szczecina oferowane przez linie Ryanair. Są dostępne przez cały kwiecień, ale zarezerwowałam je 2 godziny po ich pojawieniu się, dlatego nie gwarantuję, że jeszcze znajdą się miejsca.


Buziaki,

46 komentarzy:

  1. bardzo tani lot :D jeszcze takiego taniego mi się nie udało znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki tani przelot - wow! :) Nie wiedziałam, że w takiej cenie można dopaść bilet :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tanioszka z tym lotem!
    Swoją drogą też uwielbiam szpinak :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale udało ci się kupić tani lot! Czekam na tą promocję w rossmanie od dawna!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam niecierpliwie na promocję w Rossmanie :) Zdziwiłaś mnie, nigdy nie przypuszczałam, że można lecieć samolotem za tak niską cenę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szpinak,szpinak ponad wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzeba koniecznie wybrać się do Rossmanna :) co do szpinaku
    ...też za nim nie przepadam, acz w koktajlach jest po prostu strzałem w dziesiątkę!Są bardzo pyszne i zdrowe :) polecam wszystkim ;)

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przydatny wpis! :) Koniecznie muszę się wybrać​ do rossmana. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na promocje w Rossmanie czekam z niecierpliwością, bo potrzebuje uzupełnić swoje makijażowe zapasy ;) Kurczę, lot za 12 zł to super sprawa :)
    Szpinak <3

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam szpinak jednak mój brzuszek go nie lubi ;) mam po nim straszny ból żołądka ;(

    _______________
    PorcelainDesire ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie leciałam samolotem, ale za taką cenę od razu bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna promocja w Rossmannie się szykuje! ❤

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurczę, super! Daj znać, jak lot przebiegał. Chyba się na przyszłość tą stroną zainteresuję. Jak sobie przypomnę dwudniową wyprawę do Włoch samochodem z dwuletnim dzieckiem, to odechciewa mi się jechać gdziekolwiek, a samolotem bym się wybrała... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej ale znalazłaś tani lot, tani jak barszcz ;) uwielbiam promocje kosmetyczne ;) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wpis. Lot za 12 złotych, aż szkoda nie skorzystać. Promocje w Rossmanie to prawdziwa gratka!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, super! Mszę obczaić tą stronę jak takie ceny. Bardzo cenne info. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię i szpinak, i kosmetyki w promocyjnych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne są te promocje

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :* Na pewno się odwdzięczę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Czekam na recenzję Regenerum. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uwielbiam te promocje;p

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. A ja gdzieś czytałam, że promocja w rossmannie ma trwać normalnie ale nie tydzień. Będzie ciężko cokolwiek kupić :(
    Szpinak uwielbiam :)
    Mój blog - Klik

    OdpowiedzUsuń
  22. Maska może być faktycznie hitem, więc jak najbardziej czekam na recenzję :) Co do szpinaku, słyszałam że ma ogromnie wiele, dobrych zastosowań a ja mimo to od niego stronie jak się tylko da :c

    OdpowiedzUsuń
  23. też jestem ciekawa tej maski :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam te promocje! Ostatnio były w drogerii Superpharm, można się obkupić :)
    Obserwuje i liczę na rewanż :)
    Zapraszam: MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale CI sie udało tanio kupić lot! Ja niestety baaardzo nie lubię latać samolotami, szczęśliwa się czuję na ziemi :D
    Już się nie mogę doczekać tej promocji w Rossmannie, ponieważ już mam pomału braki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Wow, tanio! :)
    Co do promocji, to jeszcze w Laboo teraz jest całkiem fajna i trwa do końca miesiąca :) do -50% na wybrane marki kosmetyków do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja już nie mogę doczekać się promocji w Rossmanie ;) a co do Twojego lotu super! ja nigdy nie potrafie złapać tych tanich lotów :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam szpinak, a też na początku nie chciałam mu dać szansy:D

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja jeszcze nigdy nie jadłam szpinaku. Niby chce go spróbować, ale jakoś nie mogę się przełamać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie spróbuj ! Tylko musi być dobrze doprawiony :) Ja uwielbiam.

      Usuń
  30. Super z tymi lotami i oczywiście tak jak chyba każda dziewczyna nie mogę już doczekać promocji w Rossmanie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja szpinak uwielbiam w każdej postaci ;) I mogłabym go jeść kilogramami, codziennie :D Dodaję go do wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobrze wiedzieć o promocji w Rossmanie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Szpinak<3

    Akurat wczoraj robiłam sobie makaron ze szpinakiem, uwielbiam go i za smak i za jego wartości odżywcze. Dzisiaj jeszcze planuję zrobić sobie koktajl ze szpinakiem;D

    W sumie fajnie, że tym razem nie robią podziału na kategorie w Rossmannie, za jednym razem można się obkupić;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wyczekuję tych promocji rossmanowskich bardzo, bardzo, bardzo niecierpliwie :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  35. Super, uwielbiam promocje w rossmannie!
    Obserwuję i liczę na rewanż!:)
    Pozdrawiam:)
    http://zohanbloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny wpis! Oby wiecej takich na blogu! Dzieki za info odnośnie promocji w Rossmannie! :) Nie wiedzialam, ze 20 rusza akcja :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Życzę zdrowych, pogodnych i wesołych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Lot samolotem w cenie taniego kosmetyku - super sprawa.
    Co do szpinaku to spróbuj go jeść jak najmniej przetworzonego - zawiera kwas foliowy, który niszczymy podczas obróbki.

    OdpowiedzUsuń
  39. pobrałam apke i nie działą wiesi się itd ,a zatem mam to w pupie ;P

    OdpowiedzUsuń
  40. Ładną okazje złapałaś, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy otrzymany komentarz to dla mnie wielka przyjemność. ;]
Jeśli dodatkowo zostaniesz tu na dłużej, wtedy będę całkowicie uszczęśliwiona.
Reklama jest niepotrzebna, ponieważ odwiedzam wszystkich obserwatorów i komentujących. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...